DMSalkkarit
Rekisteröidy foorumille, niin näet kaikki aiheet! DMSalkkarit avaa ovensa ja lahjoitus asiaa 3273158368

Join the forum, it's quick and easy

DMSalkkarit
Rekisteröidy foorumille, niin näet kaikki aiheet! DMSalkkarit avaa ovensa ja lahjoitus asiaa 3273158368
DMSalkkarit
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

DMSalkkarit avaa ovensa ja lahjoitus asiaa

2 posters

Siirry alas

DMSalkkarit avaa ovensa ja lahjoitus asiaa Empty DMSalkkarit avaa ovensa ja lahjoitus asiaa

Viesti kirjoittaja Make La Maalis 16, 2013 4:41 pm

DMSalkkarit ovat nyt avanneet ovensa (16.3.2013).

Lahjoitusasiaa

Lahjoitustilanne näytttää tällähetkellä varsin synkältä, jaksot on maksettu torstaihin 22.3.2013 asti.
ota minuun (makeen) yhteyttä jos haluat lahjoittaa.

Make
Make
Pomo

Viestien lukumäärä : 30
Points : 58
Reputation : 5
Join date : 16.03.2013

http://dmsalkkarit.foorumi.biz

Takaisin alkuun Siirry alas

DMSalkkarit avaa ovensa ja lahjoitus asiaa Empty Vs: DMSalkkarit avaa ovensa ja lahjoitus asiaa

Viesti kirjoittaja jennaroth La Maalis 16, 2013 8:08 pm

Pystyttekö kuvaamaan tämän viikon jaksoja? Mulla ei katsomo skulaa ku asun ulkomailla. Arvostaisin suuresti ! bounce

jennaroth

Viestien lukumäärä : 2
Points : 2
Reputation : 0
Join date : 16.03.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

DMSalkkarit avaa ovensa ja lahjoitus asiaa Empty Vs: DMSalkkarit avaa ovensa ja lahjoitus asiaa

Viesti kirjoittaja Make La Maalis 16, 2013 10:09 pm

jennaroth kirjoitti:Pystyttekö kuvaamaan tämän viikon jaksoja? Mulla ei katsomo skulaa ku asun ulkomailla. Arvostaisin suuresti ! bounce

Jaksot maksettu torstaihin asti. joten lahjoituksia otetaan mielellään vastaan. DMSalkkarit avaa ovensa ja lahjoitus asiaa 3273158368
Make
Make
Pomo

Viestien lukumäärä : 30
Points : 58
Reputation : 5
Join date : 16.03.2013

http://dmsalkkarit.foorumi.biz

Takaisin alkuun Siirry alas

DMSalkkarit avaa ovensa ja lahjoitus asiaa Empty Vs: DMSalkkarit avaa ovensa ja lahjoitus asiaa

Viesti kirjoittaja jennaroth La Maalis 16, 2013 11:21 pm

Tämä ei nyt vastannut mun kysymykseen :D Tarkoitin menneen viikon jaksoja.

jennaroth

Viestien lukumäärä : 2
Points : 2
Reputation : 0
Join date : 16.03.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

DMSalkkarit avaa ovensa ja lahjoitus asiaa Empty Vs: DMSalkkarit avaa ovensa ja lahjoitus asiaa

Viesti kirjoittaja Make La Maalis 16, 2013 11:26 pm

jennaroth kirjoitti:Tämä ei nyt vastannut mun kysymykseen :D Tarkoitin menneen viikon jaksoja.

Emme rupea kuvailemaan menneen viikon jaksoja, mutta ne löytyy varmasti youtubesta.
Make
Make
Pomo

Viestien lukumäärä : 30
Points : 58
Reputation : 5
Join date : 16.03.2013

http://dmsalkkarit.foorumi.biz

Takaisin alkuun Siirry alas

DMSalkkarit avaa ovensa ja lahjoitus asiaa Empty Vs: DMSalkkarit avaa ovensa ja lahjoitus asiaa

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa